Sunday, June 28, 2009

JANA PENDAPATAN DENGAN HANDPHONE

PORTAL MYeKiosKz: Adalah media tambahan tentang segala PROMOSI, PERJUMPAAN, EVENT di Setiap negeri dan daerah berdekatan anda nanti. Insyallah kami akan update sedikit masa lagi segala aktiviti-aktiviti yang dijalankan semoga ianya akan dapat merapatkan lagi ukhuwah perkenalan kita walau jauh dimata. Kami akan cuba sedaya upaya untuk bertemu anda walau dimana anda berada. PORTAL ini juga menyediakan media CHAT untuk anda bersoal jawap sekiranya ada beberapa persoalan yang mungkin timbul dan segala rasa ektidakpuasan hati anda .
Kami berharap anda akan terus memberi teguran dan idea kepada kami agar kami terus memberi khidmat terbaik disamping menambah pendapatan bersama.

PORTAL ini juga memberi maklumat tambahan kepada anda setelah anda melayari WEB RASMI KAMI www.myekioskz.my/farid

CEPAT SERTAI KAMI HARI INI JUGA

Dengan menyertai 1 Lot RM50. Anda bakal menyaksikan penyertaan downline dari semua aspek :
1. Pengiklanan Syarikat di Akhbar,Internet
2. Road Show ,Expo dan Event di seluruh Negara
3. Tajaan dari semua Agen yang telah berdaftar
4. Anda sendiri Menaja
5. Info dari Media,Agen dan provokasi

SETIAP PENYERTAAN,PENAJAAN TIDAK KIRA DARI MANA DATANGNYA :

1. Pihak pengurusan MYeKiosKz akan mengaktifkan dan meletakkan (Placement secara AUTO)
2. Walaupun ada agen yang berinisiatif utk menaja sendiri kami telah beri lebihan komisyen RM3 tetapi placement adalah AUTO dan bukan ditentukan oleh AGEN.
3. Jika bernasib baik TAJAAN yang dibuat berkebetulan di bawah generasi ANDA maka tambahan RM2 akan anda dapat
4.ADIL dan SAKSAMA - Kerana hari ini anda bantu orang mendapat RM2 dan mungkin hari esok orang lain pula mebantu anda didalam placement generasi ANDA
5. Kami pula yang akan terus menerus mempromosikan Plan terbaru ini akan mengaktifkan sesiapa juga yang AUTO -maknanya KONSEP SAPER CEPAT DIER DAPAT.

CEPAT JOIN HARI INI KERANA RM50 ANDA KAMI AKAN KEMBALIKAN DENGAN SYARAT ANDA MENGIKUTI CARA KAMI. PALING TIDAK MERUGIKAN .PLAN TERUNGGUL TAHUN INI.

PULUHAN TEMPAHAN TELAH DIBUAT SEBELUM PELANCARAN. CEPAT ANDA BILA LAGI.

SMS HOTLINE 0179351395 - DAN BANK IN 50 DAN SMS: eKIOSKBLOG,NAMA,ID,RM50 BANK CAWANGAN DAN MASA (Jika anda AGEN EKIOSKprepaid)
JIKA ANDA BARU SAHAJa MENGIKUTI PERKEMBANGAN INI dan telah berdaftar secara percuma di MYeKioskZ.MY Sila .BANK IN DAN SMS , NAMA DAN LOKASI,RM50,BANK ,CAWAGAN DAN MASA) AKAN DIAKTIFKAN setelah kami meneliti segala urusan bank in anda.

(siLA BERI MAKLUMAT YANG TEPAT DARI SEGI MASA DAN BANK, LOKASI- segala penipuan akan diselidiki menerusi No Telefon dan akan dinyahaktifkan sertamerta

BANK IN KEPADA:MUHAMAD FARID BIN MUHAMAD
MAYBANK :163046268711
BANK ISLAM :03090020104795
BSN :0310529000149652

No comments:

Post a Comment